2 noiembrie 2011

SCRISOARE PENTRU TATAL MEU

Într-o lume nebună în care poate ai suferit, să nu uiţi tata că ai avut mereu alături dragostea familiei, să nu uiti ca orice pas de departe al tau auzit ma facea sa sar in sus si sa strig cu imensa bucurie “vine tati”… Sa nu uiti sclipirea din ochii mei atunci cand incepeai sa imi spui povesti sau cand imi aduceai o ciocolata sau cand mare fiind imi spuneai atat de puternic si simplu "bravo"... 
Să şti ca voi fi mereu recunoscatoare pentru munca si truda care se regasesc in albul atat de frumos din pletele tale, din perii asprii ai barbii tale. Care se regasesc in desenul atat de frumos şi placut al ridurilor ca niste randuri ale unei povesti de-o viata, dragul meu tata.



Dragostea e singurul dar ce imi sta imi putinta sa iti dau din toata fiinta rasplata pentru tot ce ai facut cu drag pentru mine. Si iti promit tata ca nu te voi lasa niciodata sa te simti insingurat. Iti voi citi mereu din poeziile cu Esenin pe care le iubesti atat de mult, iti voi arata desenele lui Grigorescu acelea cu  joaca din ulita copilariei tale la care jinduiau din cand in cand si te linisteai apoi doar privindu-ma pe mine…

Tată ai reuşit sa faci atatea lucruri frumoase in viata, ai putut sa depasesti atatea obstacole, ai trecut prin atatea intamplari, ai vazut si auzit atatea lucruri, tata, am atatea sa mai invat de la tine, as vrea sa iti zic ca inca mai ai de muncit cu mine… as mai avea atat de multe sa iti spun, să îţi ofer…



Tata, pentru ca stiu cat iti placea sa ma tii in brate si pentru ca acum nu mai ai putere sa mai faci asta, iti promit azi ca in fiecare zi va fi ziua ta, ca in fiecare zi iti voi scrie randuri pline de dragoste care sa te insoteasca pretutindeni, ca niciodata dragostea mea nu va fi mai departe de un pas de tine si ca atunci cand vei avea mare nevoie gandul meu te va insoti oriunde si iti va da putere sa strabati clipe si ani, soare si ploi pana dincolo de cei mai inalti nori, atingand cele mai frumoase vise…      


( Nutresc speranta vie ca Bunul Dumnezeu sa ii fi daruit tatei puterea de a citi aceste randuri, in zilele si noptile de veghe inconjurate de altare si sfinti... aceasta scrisoare pe care i-am scris-o cu cateva zile inainte ca cerul sa se imbogateasca prin prezenta sufletului lui si pe care nu am mai apucat sa i-o citesc....)




5 comentarii:

  1. Foarte frumos. pot spune ca ma regasesc in unele randuri si chiar mi-au dat lacrimile . Felicitari pentru ceea ce ai scirs si imi pare rau ca tatal tau nu a mai apucat sa citeasca aceste randuri nemaipomenit de frumoase .>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. TAMARA
    Asa imi spunea...
    Eram pentru dansul Tamara...
    Mereu ma privea cu drag si simteam caldura sufletului lui. Ma stia de mic copil si de fiecare data de cate ori ne intalneam intamplator ma simpatiza . Simpatia era reciproca. Ca a unui parinte catre un copil si a unui copil catre parinte...
    Vreau sa spun ca nu-l voi uita si Bunul Dumnezeu sa aiba grija acolo unde este.
    Dumnezeu sa-l odihneasca in Pace! Amin
    *Pascale Tatiana

    RăspundețiȘtergere
  3. imi dau lacrimile rau de tot nu mai potsa ma opresc.Felicitari pentru fata care a scris asta

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos!ma ajutat chiar foarte mult pentru scrisoarea care vreau sa io dau cadou tatalui meu.apreciez fata care a scris asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos!!!! cu totii ne dorim sa avem alaturi de noi parintiii toata viata ...dar din pacate nu su se poate..:( asa ca ar trebui sa.i pretuim cat ii mai avem langa noi :*

    RăspundețiȘtergere