7 decembrie 2011

35...

In miez de noapte ma gandesc la tine Draga Tata...

Ma gandesc cum trec minutele, asteptand sa apari cu zambet larg pe buze, zambetul tau bland si cald, inconjurat de florile magnifice cu micii spini ce poarta numele de trandafiri, soptind cuvintele de care am mereu nevoie la fiecare an, din nou, mereu, din nou...
Un dor atat de definit si totusi imposibil de descris...
Privirea mea cauta cu speranta amintirea imaginii tale, auzul meu memoreaza din clipele trecute si parca totusi mai vii ca niciodata, cum ma strigai pe nume, la 7, 17, 20, 30...astept inca sperand ca voi auzi si acum al tau 35...
Dar Draga Tata in sufletul meu te regasesc mereu, in rugaciunea mea de zi cu zi, in lumina tainica a candelei ce straluceste toata iubirea mea catre tine!

Nu te teme sa iubesti acele momente in care viata iti arata drumuri necunoscute spre univers,
Cand clipele iti arata intr-un crampei cat de eterna e trecerea lor si cat de mereu sunt de fapt langa noi…
Nu te teme de uitare sau de vreo liniste grea, fara sfarsit…
Nu te gandi ca la un moment dat nu vei mai gandi si ca tot ce se poate simti nu se va mai putea simti…
Nu tresari atunci cand vei auzi ceea ce altii nu vor putea auzi…
Nu te intrista cand vei vedea ceea ce altii vor plange ca nu pot inca vedea…
Nu te chinui incercand sa spui ceea ce altii inca nu vor sa auda…
Lumea aceasta e una  fara sfarsit, e  lumea vietii din care nu vom pleca de fapt niciodata,
A vietii in care iubirea cladeste mereu autostrazi spre infinit, ca intr-un cerc de neoprit,
In care tu ma iubesti pe mine, eu te iubesc pe tine
Si iubindu-ne astfel nu vom fi niciodata pierit….
Pentru ca mereu va ramane cineva cu ceva de iubit…
Suntem de fapt o generatie fara sfarsit,
In care doar nume se schimba pe fondul nestins al  iubirii aflate sub semnul infinit!

                                            
 ITI MULTUMESC DIN SUFLET TATI... AM AUZIT NUMAI CE SOAPTA TA...
SOAPTA CELOR "35"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu